Friday, April 8, 2011

: b a b y :

Tadi aku g dinner ngan aizat kt hutan bandar..
biase la chicken chop ape lg.....
xsedap mane pon mayb sbb perut aku ngah sakit kot..huhuhu..
pas2 balakang aku ni ada sorang mamat ngn mber dia..
mber dia bwak baby...tp ibu baby tue xda..mula2 aku ingt ibu baby tue g toilet..
tp rupe2nye mmg xda...
gagah mamat tue bawak ank dia skali g lepak..hehhehe..
siyes comel baby 2..aku ape lg....men kenyit2 mata la ngn baby 2..baby 2 melayan oke..hahahhaha..
seronok gak..pas2 aku amek la baby tue...nak ikut beb!!!lagi aku seronok main2 ngn dia..
"dia rindu ibu dia ni"...ayah baby tue cakap..
errrkkkkkk......

aizat wat muka slumber time mamat tue ckp...hohohoh..myb xpasan...cian baby tue,..ibu dia keje ape la kn...
xlame pas2 aku pulang balik kt ayah dia..time tue diaorg dah nk balik pon..ayah dia ckp baby dah ngntok...
aku just say bye2 je la....
hilang dah dr pandangan......

tetibe aku rase rindu kt baby 2.....
oooooooooooo.....
rindu je...

oke la boooie....

No comments:

Post a Comment