Sunday, May 22, 2011

: b u k u & h o b b y :

Dengar title & penulisnye pon dah tau dr mane datangnye kan?
opkoz dr DBP...hahaha..
dah lame nk buku ni..baru dapat...tu pon mengecek mama minta izin nk kua g bookstore..
dgr je bookstore mama terus bagi..tak banyak ckp & tanye pon..
GEMBIRA!!
mama faham hobby aku dr dlu..
dulu kecik2..mama teman..tp skg dah besar..mama pon mlas nk rayau lame2 kt lua sane..
dia lepaskn jela aku g sorang2,,,
dia tau ank dia ni pandai jage diri..
biase la cukup time mama call suh balik..ikut perintah mama!!


buku ni sebenarnye buku saastera..ayat dia byk kias2..tp tegak je dia nyatakan..
xpening pon nk baca...
penuh maksud yg tersirat & tersurat..
tp xpe..aku dlu dak sastera jd xdala terpinga2 sangat..hahaha!!cehh...padahal lupe gak skit2..
selalu layan HAMKA saje..
tp ni tetibe jumpe penulis baru..sebenarnye penulis ni dah lame dah dlm bidang ni..aku je naif xtau..hehehe..
MANA SIKANA...name yg ckup artistic...
gaya penulisan yg sgt menarik..
kisah2 bangsa melayu yg cuba diperjuangankn..
menarik!!






xdala layan novel cintan yg tetibe leh wat aku emosi..
letih2..hahaha..tp byk gak kot novel2 kt umah tu...
dah leh wat "mini library"
mama support!!
siap nk belikn rak buku yg lg besar..love u la mama!!
:::> ilmu tu xelok letak sepah2 dik..rak buku kamu tu kecik..t kite cri yg besar..wahhh...best!!:)



No comments:

Post a Comment